Sunday, March 21, 2010

Pab!La RakaN LamE b'TemU d'aLaM maYa..

Nurul Asma': ape yang boleh kita ubah pd diri kita utk menjadi org yg lbh berjaya??



Nur Syuhada:
yakin ngn dri sndri n jgn cpt putus asa.. =))

Nurul Asma':
=DD thank you ada.

Nur Syuhada:
syuhada la.. not ada.. =(

Nurul Asma':
eii biarlah.aku nk jd kan itu pggln manja ngan ko takleh eyh
hurmm
yelah2
syuhada..huhu=(

Nur Syuhada:
haha.. bru test sket da jd cm ni..
ap la mu ni asma.. relax dude.. juz kidding otey.. =P
chill.. =)

Nurul Asma':
hahahahaha..
takleh belah ah ko nih..=DD
dh pndi nak buat joke basi kan.haha

Nur Syuhada:
huish.. xeyh.. joke aq fresh.. cbe rse tol2.. haha..

Nurul Asma':
bongok!
haha
dh rasa dah..
n mmg dh basi tau..
ko nih.nak aku mati keracunan eyh...
ngee

Nur Syuhada:
bgus gk uh.. mati keracunan.. haha.. =P
Nurul Asma':
hish
ko dh tak syg aku ke
smpi hati na ngoyat gitu kat kawe..

Nur Syuhada:
da ngoyak klate da plak.. mu nk kawe kecek gapo ni.. xgeti la kawe ngn ngoyak2 ni.. haha..

Nurul Asma':
argh!
nak kenakan demo
aku yg kena blk
tak adil ahhh

Nur Syuhada:
haha.. u must noe how 2 handle da situation.. haha.. asl ayat aq poyo sgt ni.. ceyh.. ni bkn syuhada yg sbnr.. b'tukar.. =))

Nurul Asma':
ewah!
yeah2..bertukar menjadi...masked rider knight..
msk ke dlm dunia cermin..
eyh2 ape yg aku dh mencarut nih
haha

Nur Syuhada:
haha.. ko la ni ajar aq bkn2.. hish2.. asma ni xley jd pemimpin rakan seumur.. haha..

Nurul Asma':
sengal ah ko!!.
tak nak pun tercalon ..haha
penat bdn and otak jekk..hehe

Nur Syuhada:
sbb ko mmg xlayk mcm aq.. haha..

Nurul Asma':
yelah
aku mmg tak layak kan
nat wat gano..
huarghh

Nur Syuhada:
mu xseh ngoyak gapo.. mu diem jo.. =P haha..

Nurul Asma':
tidak.
saya sbg anak generasi akan dtg..
akan terus menegakkan kbnrn utk diri sy
=DDDD

Nur Syuhada:
kbnran apa yang kamu hendak sampaikan.. cuba bagi tahu?? saya hendak tahu.. =))

Nurul Asma':
kebenaran WUJUDNYA dunia cermin ini.
akan sy dan ahli2 scientist sy bergiat utk
membuktikan fakta ini..
=DDD

Nur Syuhada:
DR..!! please come here.. fetch dis gurl.. she is going crazy lately.. i dunno how 2 handle her... haha.. make it fast k.. if not, she will be act dangerously... =P

Nurul Asma':
like the doctor will really going to catch me..
no way.
because i wil hide myself in the mirror world.
sayonara..muahahaha

Nur Syuhada:
see.. l told u DR.. u must take her away.. ASAP.. she will bother others.. she is dreaming with her mirror world.. pity at her.. right?

Nurul Asma':
hahaha.
enough with this acting dialog ada.
anyway people no worries.this is just our next movie tag.haha.
mirror world.directed by me and ada..hehe

Nur Syuhada:
haha.. true2.. =)) i tot u need 2 continue our love story.. =P not easy 4 us 2 direct dis movie ok.. haha..

Nurul Asma':
gosh!we dont have to keep on continue our dialog..or not there will be no viewers when they already know it just by reading it here.
so people plzzz be patient.
=D=D

Nur Syuhada:
oh no.. my moviiieeeeeeeeeeeeee.......... =(

Nurul Asma':
dont worry ada.
our movie is still safe.
haha
when u have me,everything will be okay
haha

Nur Syuhada:
what??!! u..? no2.. u will ruin my movie.. da best moviiee 4 dis century.. haha.. =)

Rabiatul Adawiyah:
asma..klo x taw nk ckp kelantan..xpyah laa ckp..kl0 k0 nk taw ckp cmne..tnye aku..aku ni da pakar dlm bahasa kelantan..2 laa untungnye blaja kt kelantan ni.. :D

Nur Syuhada:
Atul, asma ni klatan celup.. so keslhan die bley d'mafkan.. haha..

Rabiatul Adawiyah:
2 laa psl..haha..mmg celup p0n.. :D

Nurul Asma':
wargh!bestnya korg nih kutuk2 aku
nsb baik dpn2 kan..haha
well,aku celup kelantan+london.hahaha

Nur Syuhada:
walamak.. mkin perasan da minah ni.. kwn2.. hrp anda sume phm la ye.. minah celup ni mmg cm ni sjak azali ag.. =P haha....

Mohamad Afandi:
jika kt nk tau tentang kelemahan kt, kt kne tanye dgn musuh kt....

Nur Syuhada:
apen.. cdagn yg sngguh bernas..
=P

Mohamad Afandi:
terima kasih atas sokongan anda..
:))

Nur Syuhada:
ksih anda d'trima.. asma.. jgn jeales.. haha..

Mohamad Afandi:
hehehehehe.......
asma, nnt aku pujuk ko kt ym..
hehehehehe.....

Nur Syuhada:
haha.. asma ko wt skandal ngn apen xbg tau aq ye.. xp2.. =P

Mohamad Afandi:
hehehehe...
senyap2 sudeh...
:))

Nur Syuhada:
ok2.. =P

Mohamad Afandi:
padahal satu dunie bace...
hahahahahaha.....

Nur Syuhada:
2 la mknenye bile owg2 sngal da b'satu, ap yg diorg wt pn xsdar.. haha...

Mohamad Afandi:
btl3...
hahahahaha....
(rahsia)
tp satu dunie tau..
segan aku.......
hahahahaha.....

Nur Syuhada:
apen.. ko segan?? bio bebeno mu ni.. xcye kawe.. haha..

Nurul Asma':
haha..apa yang penting ada!!
FEN amat menyayangi aku hahahahaha
meluat aku yg menaip nih..
heee
okie2 fen nnti aku tnya musuh aku eyh..heh

Nur Syuhada:
haha.. xp asma.. aq xksh.. =P

Mohamad Afandi:
hahahahaha......

Nurul Asma':
eleh yelah tu
tak ksh lah sgt an..haha

Mohamad Afandi:
korg jgn la gado2 pasal aku kt wall ni..
segan aku..
satu dunie tau...
hahahahaha...

Nur Syuhada:
haha.. apen2.. ko jgn slah phm.. aq xske berebut2 ni.. cool dude.. aq tau asma yg nk sgt.. ko g kt die sje k.. haha.. asma2.. xbek men pas2 aw.. t kng melepas, merana ag.. haha..

Mohamad Afandi:
hehehehe....
syukur...
heheheheheehe..
x de r aku dlm dilema nnt...
:))

Nur Syuhada:
haha.. apen2.. teguh kn at mu.. jgn tamak sgt.. =DD

Mohamad Afandi:
ok2...
arahan d terime...
hehehehehe....
;)

Nur Syuhada:
alhamdulillah.. =))


rndu ngn diorg sgt2.. wlaupn kitorg hnye smpt b'buat movie yg skjp ni.. tp ianya sngguh bermakna.. miss u all so much.. even ad gk kwn aq yg xingt aq.. tp xp.. aq akn ingt korunk smpi akhir hayat aq.. wlaupn p'knlan kite skjp..
=))))



No comments: